Tuesday, January 20, 2015

#7 Doorgift

Nak dijadikan cerita, untuk doorgift hampir 80% tajaan, kami hanya keluarkan duit sendiri untuk selebihnya 20%..Alhamdulillah, menang pertandingan ceritera cinta by Elaniey creative dapat no 3..

400 buah beg doorgift, aku cuma beli tambahan lagi 100 buah lagi untuk rombongan sebelah pengantin lelaki dengan orang kerja..hehehe..


Kemudian dapat 200 buah buku doa dan selawat harian custom made..

Yang lain-lain, kalendar pocket 500 keping FOC contest jugak, tapi contest yang lain..

Dah habis barang-barang FOC, yang ini beli tau, kek span sedap sesedap kek apollo RM1 setiap satu, aku beli 200 biji dan juga mini sejadah 50 unit, RM3 setiap satu, jumlah sekali pos RM170...Barang-barang dalam beg kakak-kakak aku sposor, aku tambah-tambah dalam RM120 macam tu la..Bunga telur 250 pokok, mak tersayang yang sposor..hehehe...



Yang ini dah selamat di bagi.,.hehehe...


Tambahan lagi, elaniey creative ada bagi hadiah lagi tau..ada guestbook, banner, bunting dan juga penanda arah..tak lupa juga sarung tangan dan juga stokin...terima kasih yang tak terhingga la buat semua penganjur contest-contest yang aku dah sertai dan menang...alhamdulillah, syukur sangat-sangat...




Dengan kawan-kawan kat bunting...tadaaa
Total untuk doorgift dalam RM650..

No comments:

Post a Comment