Tuesday, January 20, 2015

#8 Make up dan photografer

Rasanya dah nak menghampiri penghujung entri marathon...hehehe..untuk make up aku ringkaskan, tak upah sapa-sapa pun...kakak sulung yang tolong contengkan...cuma dalam RM80 untuk dia beli barang make up..that all...kena paksa pakai bulu mata palsu, aku buat donno ja tak mau...hahaha...depa pon tau perangai adik depa yang sorang ni..tudung, veil, crown, semua depa yang tolong pakaikan..uhuhuk...kakak-kakakku, i lap u all...


Untuk photografer pulak, member aku iaitu safwan yang ambik tugas tu, alaaa orang yang sama yang buatkan hiasan hantaran...hehehe..he is my bestie since kindergarden tau..tapi dia hanya dapat ambik gambar masa nikah dan kenduri sebelah aku ja...sebab dia dah nak balik Sabah dah on that day..huuhuuhuu..tak mengapalah..



 Dia la pengkritik no 1 dalam kerja-kerja kahwin aku ni, pelamin la, make up aku la..sampai satu masa tu, aku bagi tau yang aku tak mau MUA, dia tawarkan diri untuk belajar make up and nanti dia nak tolong make up kan, hahaha...aku tolak, nak mampus kau, encik suami ligan kita dengan parang nanti baru padan muka....tapi pengkritik tegar pon, dia jugak la orang kuat dalam menjayakan majlis aku ni tau...terima kasih na Puan!


Tengok tu, sampai nak pakaikan sampin untuk encik suami diorang layan youtube nak blajaq..kehkehkeh..last-last mak lang, tok guru ngaji quran kami dulu-dulu datang tolong pakaikan...masa tu mak lang buka cerita yang kami dua nakal sangat-sangat dulu..kami kan geng..hahaha..

No comments:

Post a Comment