Wednesday, May 28, 2014

Contest untuk bakal-bakal pengantin

Assalamualaikum semua...
Alhamdulillah, hari ni aku dah selesai final exam untuk semester 8, setelah 4 aku bertungkus lumus jatuh bangun kat rantau orang ni (Terengganu ja pun!!)... hahahahaa...Bajet merantau jauh gila la tu...macam nak jerit kuat-kuat, yaaaaaaaayyyyyyy!!!!!!!!!!!! horeyyyyyyyy........Degree dah abissss!!!!

Tapi..............Tapi..........

STOP! Tak payah nak syoq sangat la cik kompas oiii....Thesis writting hang nak campak mana, huh???esok due date dah tau!!!Aduhai, baru rasa nak tarik nafas lega jap, berderet-deret paper aku lalui tanpa henti, tapi tak boleh lagi la nampaknya...Thesis tak siap lagi, tak hantar thesis tu, tak grad la aku jawabnya... pfffuuuuuhhhhhh.....*sigh*

25, 26, 27, 28 Mei ~ paper aku berturut-turut, 29 Mei pulak kena hantar thesis (=.=") dan yang paling best sekali, 3 & 4 Mei ni VIVA untuk final year project (FYP) aku tu..Deborrr wehhhhh.......

Ok, berbalik pada tajuk post aku ni, aku yang perasan konon-konon nak "release tension" ni nak ajak semua bakal-bakal pengantin untuk join contests..Panjang-panjang aku membebel, nak cerita yang ini sebenarnya..hehehehe....Jom, jom, jom...heeee...

Yang pertama contest dari RISYA Wedding Planner, hadiah dia grand sangat-sangat...Mesti putih mata kalau tak join, hadiahnya ialah di sposor pelamin seperti dalam gambar contest tu untuk seorang manakala setiap peserta yang menyertai akan diberi baucer diskaun RM350 untuk pakej pelamin...Makanya, B2B tahun 2014~December2015 apa lagi, jom cepat kita join... heee

Seterusnya yang kedua ialah, jeng jeng jeng......Contest dari Kerja kahwin dan hadiahnya pula ialah percuma pre-wedding shoot in white studio oleh EDDIE PHOTOVIDEO untuk tiga pasangan...Wow!!!! Best kan? kan...kan...kan....

Haaa....Apa tunggu lagi, jom pakat masuk contest ni B2B sekalian...

No comments:

Post a Comment