Thursday, May 22, 2014

Giveaways contest like, share & win

Assalamualaikum...
Dikesempatan yang ada, aku curi-curi masa lepas dah penat menelaah untuk update blog ni ha...hehehe...Berpinar-pinar dah mata ni menghadap nota-nota yang bertimbun kat atas meja ni, minggu depan dah mula final exam, tapi aku masih main-main lagi..ish,ish,ish...nak kena babab ni!!!

Ok, isi utama yang aku nak sampaikan kat sini berkenaan lagi satu Giveaways contest yang aku masuk, alhamdulillah rezeki aku lagi nampaknya...Petang tadi tengok dekat inbox, penaja contest Like, Share & Win kat pages Pameran Pengantin Malaysia - by Urban Vibe Event pm aku.


Alhamdulillah, syukur...syukur.. Ni gambar yang aku dok share kat wall masa contest hari tu. Dp facebook aku tu pun tak tukar lagi tu..Dp tu gambar pameran pengantin punya la sebagai syarat penyertaan aku dalam contest tu.


Hadiahnya shawl sulam tebuk kebaya nyonya atau shawl sulam qaseh...amboi, bukan main gojes lagi nama dia no! Meh tengok sikit gambar dia..hehehe...Ada banyak warna sebenarnya, tapi I wish that I could get this colour ^^




No comments:

Post a Comment