Tuesday, May 20, 2014

Menang giveaways Like, Share & Win

Alhamdulillah..Semalam dapat satu berita yang menggembirakan hati aku, yay....yay...yay....Aku terpilih untuk dapat hadiah giveaways kat Siti Anz Shope.

Masa tengok pengumuman tu rasa macam nak terlompat, sebabnya dah lama masuk giveaways yang hadiahnya veil, tapi belum ada rezeki.. Kali ni rezeki aku, alhamdulillah.. Pemenang dipilih berdasarkan share terbanyak dan komen terbaik.

Komen aku tentang rahsia senyuman.. " Rahsia senyuman melambangkan saat paling bahagia apabila melihat orang kesayangan kita tersenyum, dan yang lebih membahagiakan apabila kita ialah insan disebalik senyumannya".

Dan hadiahnya ialah, jeng jeng jeng.........................Aku diberi pilihan untuk memilih antara VIEL @ BORDER LACE BERMANIK... Dengan tidak ada ragu-ragu lagi, aku memilih untuk ambik viel..Alhamdulillah..

Dan satu lagi berita, tadi hadiah keychain dan bookmark untuk cabutan bertuah dari contest Blossom April Giveaways by Blog Contest and Giveaways...Alhamdulillah...Bersyukur di atas rezeki aku hari ni dan semalam.


2 comments:

  1. Salam..wah, untung Zyeera ya dpt veil ^^ Rezeki kahwin tu. hehe

    ReplyDelete
  2. waalaikumussalam...alhamdulillah...syukur...tak sangka jugak...siang malam jari dok tekan butang share...hehehe...

    ReplyDelete